ПРЕЗИДЕНТТIҢ ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫНА ЖОЛДАУЫ



ДЕПУТАТТЫҚ IC ТУРАЛЫ

Камышанский Виталий - Ауылға тарту
Жарқайың ауданының әкімі Мұрат Балпан өзінің Facebook-тегі парақшасында жаңалықпен бөлісті: Ақмола облыстық мәслихатының депутаты, кәсіпкер Виталий Камышанский "Жарқайын" ЖШС...

Работа в режиме нон-стоп
В течение октября депутат Акмолинского облмаслихата, первый заместитель председателя Есильского территориального филиала партии «Нұр Отан» Анель Ерденова приняла более...

Депутат областного маслихата, Максим Божко
Депутат областного маслихата, Председатель наблюдательного совета ТОО «Управляющая компания Шанырак» Максим Божко: Нынешнее Послание «Рост благосостояния...

Архив
Басты бет Қабылдау кестесі Байланыс ақпараты Мәслихат тарихынан ОБЛЫСТЫҢ ҚҰРМЕТТІ АЗАМАТЫ

Биліктің өкілетті және атқарушы тармақтарының міндеті бір: халықтың өмір сүру сапасын арттыру

06.03.2020

4 наурызда Ақмола облыстық мәслихатының хатшысы Ә.Баймағамбетов биліктің өкілді және атқарушы органдарының өзара іс-қимыл мәселелері бойынша барлық деңгейдегі әкімдердің қатысуымен өткен облыстық семинар-кеңесте сөз сөйледі.

Әлібек Бекболатұлы мемлекеттік биліктің құрылымы оны жергілікті өзін-өзі басқарудың өміршең жүйесін нығайтып, қолдаған кезде ғана нәтижелі және тұрақты болуы мүмкін екенін атап өтті, оның мықты құралының көмегімен азаматтар өздері басқаруға қатысуға конституциялық құқығын жүзеге асырады.

Жергілікті билік – адамдарға ең жақын. Атап айтқанда, оның иығына жүктеліп отыр шешімі көптеген әлеуметтік-экономикалық мәселелер. Ауыл әкімі - ол қоғамдық мүдделерге өз өмірін құрбан ететін адам. Өзінің ауылдық округінде ол қоғамдық тәртіпке жауапты полиция қызметкері және халықтың әлеуметтік хал-ахуалы үшін жауапты әлеуметтік қызметкер және су тасқыны мен өртпен күресетін төтенше жағдайлар қызметкер. Қалалар мен ауылдарды абаттандыру, халықты коммуналдық қызметтермен қамтамасыз ету, қоғамдық тәртіпті қорғау, аумақтың экономикалық дамуы – осы және басқа да көптеген мәселелер әкімдіктердің әр күн тәртібіндегі басты мәселе.

Әкімдіктердің басым көпшілігінде қаржы жетіспейді және олар жоғары тұрған бюджеттерден қолдау сұрауға мәжбүр. 

Ол жөнінде сандардан байқауға болады: 

2020 жылы облыс бюджеті 295,7 млрд. теңгені құрайды, оның ішінде: нысаналы трансферттер – 70,8 млрд. теңге, Субвенциялар – 144,4 млрд. теңге.

Ақмола облысының аудандары мен қалалары бюджеттерінің көлемі биыл 172 млрд. теңгені құрайды. Оның ішінде 73,5% (126,5 млрд.теңге)-республикалық және облыстық бюджеттерден әлеуметтік маңызы бар мәселелерге (бюджеттік сала қызметкерлерінің жалақысын арттыру, білім беру жүйесін дамыту, халықты әлеуметтік қорғау, білім беру, мәдениет және спорт объектілерін салу және жөндеу, автомобиль жолдарын қайта жаңарту және жөндеу, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін дамыту, газ тасымалдау жүйесін дамыту) бағытталатын қаражат.

Ү.ж. 1 ақпанына ауылдық деңгейдегі жалпы бюджет 7,2 млрд. теңгені құрайды, оның 76%–ы (5,5 млрд. теңге) - жоғары тұрған бюджеттерден берілетін трансферттер. Тек төрт селолық округ – өзін-өзі ақтайды, бұл қалалар - Есіл және Макинск, Зеренді селолық округі және Щучинск қаласы.

Көптеген ауылдық округтер - дотациялық. Ақша жетіспейді, сондықтан ойланатын уақыт жетті: алымдарды көтеруге қалай әсер ету керек? Айыппұл жүйесін қалай жұмыс істеуге мәжбүр ету керек, неге жарнаманы қолдануға тырыспаймыз - бұл да табыс көзі ретінде кәсіпкерлікті дамыту, ол үнемі жемісін береді, қалайша тәуекелдерді есептеу керек. Егер өзіңнің ауылдық округіңізді, оның жетістіктері мен күрделілігін жақсы білсеңіз, онда бюджетті және жоспарларын қалыптастыру кезінде  өмір сүру сапасын жақсартуға қанша керектігін алдын ала есептеген жөн. 

Бұл ретте билік біртіндеп әрекет етуі тиіс: адамдарды тыңдау, олардың мәселелерін шешу, ал егер олар шешілмесе, неге екенін түсіндіруі, есеп беруі тиіс. Сонда ғана азаматтардың сенімі мен белсенділігі де болады

Реформалардың табыстылығына адамдар олардың мәнін түсінген кезде ғана, заң өзгерістерінің тиімділігін дұрыс анықтай алады.

Халыққа және жергілікті қоғамдастықтарға жергілікті өзін-өзі басқарудың мәнін түсіндіру қажет, бұл ретте адамдардың қатысуға қызығушылығын қалыптастыру үшін халыққа жергілікті жария биліктің әлеуетін жеткізу қажет. Халық көбінесе бюджеттің төртінші деңгейінің бар екендігі және өздерінің құқықтары туралы өздерінің тікелей салықтары жұмсалатын ауылдың қажеттілігін анықтай алмайды.

Азаматтардың жергілікті өзін-өзі басқаруды дамытуға белсенді қатысуы әкімдердің шешімдерін қабылдау процесінің ашықтығына, жергілікті маңызы бар мәселелерді тиімді шешуге, өмір сүру сапасын жақсартуға әкеледі.

Әлібек Бекболатұлы, сөз сөйлеуді аяқтай отырып, жергілікті бастамаларды дамыту және қолдау үшін маңызды жүлделік қорымен жыл сайынғы облыстық «Өзін-өзі басқарудың үздік тәжірибесі» немесе «Үздік ауылдық округ» байқауын ұйымдастыруды ұсынды, ол азаматтардың қоғамдық белсенділігі мен дербестігіне ықпал ететін болады.

 
 
ПОЧТОВЫЙ АДРЕС: г. Кокшетау ул. Абая 83, индекс: 020000
ТЕЛЕФОН: 8 (7162) 25-47-68
ФАКС: 8 (7162) 25-71-80
ЭЛЕКТРОННАЯ ПОЧТА: akm_maslihat@mail.ru